butterflies
(Hehe Tao is really cute btw)


Haven't update for ages! As you can see above, the tittle is HAPPY. 

Happy sebab?

Sebab dah dapat result! Hehe. Alhamdulillah result bagus. Belajar dari pengalaman. Belajar dari kecuaian masa lepas.  Aku happy sebab effort aku berbaloi. Aku happy sangat sebab aku seronok masa aku belajar, aku rasa excited nak jwb exam, dan akhirnya aku dapat keputusan yang baik. ((Kenapalah masa SPM dulu aku tak macam ni T_T)) 

At last aku boleh buat mama happy :) Itu yang paling penting. Tak kisah lah lambat sikit ke apa ke. Yang penting usaha aku yang tak tidur malam, tak cukup tidur, berbayar :) 

Oh yeah, and malam sebelum aku dapat result tu sempat lagi bebudak ni buat bbq. So have fun jelah malam tu, langsung aku tak fikir pasal result cuak dol. We had a little sweet reunion dengan bebudak sk tudm dulu. I'm truly glad to meet them. Aihh rindu dah...

Balik pulak pukul 1 lebih sebab kitorang sampai rumah Alep lambat. Mana taknya cari Aizah punya kimsas kat dalam Politeknik Shah Alam tu berejam! Hahaha lawak gila masing masing dalam kereta dah pening dah. Dah lah gelap dalam tu. Last2 nasib baik pakcik guard tolong bawak kitorang. Aku tak sangka dalam Politeknik Shah Alam tu besar camtu (hahaha)

Balik je, dengan penat2, lengaih2, aku terus on wifi bukak laptop check email. Memang dah semangat nak check email, nak tahu result kan. Tapi sampai ke sudah tak dapat2, aku cam "ey main main plak yahoo mail ni" Lama lah gak aku tunggu result nak masuk, sampai aku tertidur. 

Then pagi ni tetiba dapat email dari UITM. Alhamdulillah sesangat sangat :)

Till then, xoxo

« Older