butterflies
Tumblr_mjkwfifose1qgnuj2o1_500_large

Think different; be positive

Hella. I just got my SPM result. So... yeah.

Awak boleh punya awak kan pandai
Eleh kau nabila, kau mesti bagus punya
Kau biar betul. Cakap ah bebetul berapa

Haha, sorry guys i dont reach your expectation. But still, Alhamdulillah lah credit. Even ada 3 yg slack. Ugh. 

So, masa ambil result tadi tak rasa apa. Aku boleh sengih cam orang bodoh sebab aku tahu kemampuan aku untuk dapat apa SPM ni. Bagus en... pfffft. Aku cam boleh rilex lagi wat lek wat peace haha.

And bersyukur gila rasa sebab ma & ayah dapat terima result aku. But still lah rasa tak puas hati dengan diri sendiri. Ralat gila rasa sebab tak dapat yg terbaik.

Then, lepas ambik result aku balik rumah tidur. Lama gilaaaaaaaa aku tidur dengan mimpi merepek-repeknya. 

Tiba-tiba.....
Aku terbangun. Aku cam baru sedar pasal result aku. Aku rasa sedih gila, cam lembik gila sampai menggeletar satu badan. Cam bow dow en. Loading gila ah aku. But aku memang selalu mcm ni pun. Rasa entahlah. Lulsz.

But, lets think this way jelah kan.


This just a baby step. I could do better next time. Improve myself. You cant reach for anything new if your hands are still full of yesterday's junk. 


Lets fate fares me better. Mungkin Allah ada jalan yang lebih baik untuk aku. Percaya qada' qadar. Doa.




Adios amigos :) x



P/S : La tahzan.





« Older  Newer »